zondag 19 april 2009

Van wie is deze tekening?


Deze prachtige tekening vond ik bij het IIAV in het archief van Nemesis/ het Clara Wichmann Instituut.
We willen deze illustratie graag gebruiken voor een boek over vrouw en recht, dat in oktober gaat verschijnen. Daarom zijn we op zoek naar degene die de tekening heeft gemaakt. In het archief was hiervoor geen aanwijzing te vinden.
Dus: herken je de tekening, weet je wie de tekening heeft gemaakt of herken je de stijl van de kunstenaar, laat het mij even weten.

1 opmerking:

  1. Trouwens: de tekening in het IIAV / CWI archief is niet een origineel, maar een goede kleurenkopie.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.