woensdag 22 april 2009

Inburgeren via theater


Dick Jansen, een van onze GroenLinks portefeuillehouders in Westerpark, schreef op het weblog van het Dagelijks bestuur een mooie bijdrage over de voorstelling Stroomstoring: buurttheater gemaakt door vrouwen uit Westerpark. Lees het hier.
En met grote schaamte moet ik bekennen dat ik het stuk -dat inmiddels al een aantal keren wegens succes geprolongeerd is - zelf nog steeds niet heb gezien. Te druk met politiek bedrijven. Terwijl een voorstelling als deze waarschijnlijk tien keer meer zegt dan een avond vergaderen met andere politici. Ik ben bang dat ik mijn kans om dit stuk te zien definitief heb verkeken. Maar op de agenda van De Ruimte in de Cliffordstudio zie ik het volgende Community-theater al aangekondigd: Wij Westerpark, op 25 en 26 april. Komend weekend. Ik ga het proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.