donderdag 9 april 2009

Een week met veel persoonlijk en weinig politiek

Voor de afwisseling ben ik deze week eens veel avonden thuis. Welgeteld één avondvergadering gehad. Maar om nou te zeggen dat dat veel extra tijd oplevert waarin ik eindelijk al die privé en Groenlinks mail eens weg kan werken (402 mailtjes in de Inbox), of waarin ik er eens goed voor ga zitten om het beloofde beschouwende blog over HemNet en mannen in GroenLinks te gaan schrijven...... Nee dus. De avonden waren grotendeels voor de kinderen deze week. De oudste had proefwerkweek, waarvoor het nodige overhoord en gemotiveerd moest worden. En met de jongste had ik de afspraak staan om vanavond de stad in te gaan voor een kadootje voor zijn verkeersexamen. En als ze dan om 10 uur eindelijk in bed liggen lukt het nog net om de meest dringende dingen te doen (rekeningen betalen, toch maar es wat was opvouwen), en dan is de puf wel op.
Deze week dus geen politieke blog.
Want morgen ga ik helpen op de volkstuin van mijn zus. Erg gezellig, maar ook weinig politiek. Althans, op voorhand; je weet natuurlijk nooit wat voor een interessante discussies en ontwikkelingen zich zullen voordoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.