zondag 7 februari 2010

Soep


De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen is nu echt begonnen. De komende weken zullen in het teken staan van flyeren, verkiezingsbijeenkomsten, canvassen, en af en toe een leuke actie.
In Amsterdam West komt de campagne ook op stoom. In de Spaarndammerstraat had Tulsa Caupain gisteren een soep-actie georganiseerd, waarbij het winkelend publiek en de ondernemers in de straat een heerlijk kopje soep kregen aangeboden (met een GroenLinks flyer natuurlijk). Eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad, en veel mensen die aangaven op GroenLinks te zullen gaan stemmen!

Ik heb me in de afgelopen weken vooral bezig gehouden met de voorbereiding van de bijeenkomst 'Vrouwen in west, samen sterk!' Deze is vanmiddag. Als ik op de berichten af mag gaan wordt het erg druk. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.