woensdag 18 november 2009

lancering hallo kezban


Inmiddels werk ik bijna twee jaar aan het project Hallo Kezban. En volgende week donderdag is het zover, dan wordt de website www.hallokezban.nl gelanceerd (nu al in de lucht, maar volgende week met column van een prominente Nederlander).
Op donderdag 26 november, in de week zonder geweld tegen vrouwen, herdenkt Stichting Kezban eerst haar naamgever, Kezban Vural, die tien jaar geleden door eerwraak om het leven kwam.
Vervolgens wordt de nieuwe website gelanceerd.
Een serieuze en leuke bijenkomst dus, die voor iedereen open staat. In de Balie, 13.00 uur.
Klik hier voor meer informatie en aanmelden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.