donderdag 5 november 2009

Te zien op de radio

Afgelopen maandag was ik op de radio. Bij OBAlive, een programma dat (in ieder geval op maandag) wordt gemaakt door LLink. Ik mocht daar vertellen over het boek Vrouw en Recht, de beweging, de mensen, de issues. Van deze radio-opnames worden ook video-opnames gemaakt, die op de site worden gezet. Zodat je mij hier op de radio kunt zien.
Er schiet meteen een liedje van Herman van Veen in mijn hoofd: Iemand kleedt zich uit, voor de radio, kijk uit! iemand steelt de show, zonder risico. Maar dat terzijde.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk zo'n radio-interview in beeld! Je doet 't ook goed. Alleen de pauze is wat raar, vooral omdat je dan geen geluid hebt (hoewel ik niet de indruk had dat er erg veel werd gezegd). Wel grappig dat jij en die meneer elkaar in gedrag af en toe echt gingen spiegelen.

    Trouwens leuk dat jij ook gelijk liedjes in je hoofd krijgt. Ik heb dat echt heel vaak, zit zeker in de familie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pauze ziet er inderdaad raar uit. Wij hoorden daar gewoon het nieuws, vandaar dat er ook niet steeds werd gepraat (inderdaad vrij weinig eigenlijk). Ze hadden pauze er m.i. beter uit kunnen knippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.