donderdag 7 mei 2009

Moet de volgende GroenLinks lijsttrekker weer een vrouw zijn?

Op 28 mei is het zover: dan vindt de bijeenkomst FemNet en de mannen plaats.
Zie voor de aanleiding voor deze bijeenkomst mijn eerdere blog.
Diverse vrouwen en mannen binnen GroenLinks zullen hun medewerking aan deze avond verlenen, en een prikkelende stelling verdedigen.
Ter opwarming is er op de FemNet-hyves vast een poll geplaatst: Moet de volgende GroenLinks lijsttrekker voor de Tweede Kamer Verkiezingen weer een vrouw zijn?

1 opmerking:

  1. 28 mei is er in Den Haag een raadsvergadering, dus ik verwacht niet David Rietveld en ondergetekende erbij kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.