vrijdag 8 mei 2009

Judith Sargentini: Ik was te gast bij Pauw en Witteman

Ik was te gast bij Pauw en Witteman: Judith Sargentini blogt: "Denk groot, stem groen op 4 juni!"

Blijkens haar gastblog op de site van P&W blikt Judith met gemengde gevoelens terug op het debat bij Pauw en Witteman. Terecht. Het was geen verheffend debat. Hakketakken op elkaar. Teveel mensen, teveel onderwerpen, te weinig leiding (alleen maar roepen 'niet door elkaar praten' kun je nauwelijks leiding noemen). Of je daarmee mensen warm maakt voor Europese politiek? Ik had de neiging de tv uit te zetten. Maar Judith deed het naar omstandigheden goed. Als een van de beteren. Met een paar gevatte interventies (Van der Camp met zijn mond vol tanden na de opmerking dat meer Renaults best mag, als ze maar elektrisch zijn). En het is waar: er is tenminste aandacht voor Europa, terwijl de verkiezingen nog vier weken weg zijn. Maar een goed, inhoudelijk debat zou leuk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.