vrijdag 4 februari 2011

Margreet naar de Eerste Kamer; de aanbevelingen op een rij

Morgen stemt het GroenLinks congres onder meer over de kandidatenlijst voor de Eerste Kamer. Ik ben voorgedragen voor een hoge plek op de lijst, en ga voor een plaats bij de top 4.

In de afgelopen maand heb ik het nodige geblogd rond mijn kandidatuur. Voor wie het allemaal op de avond voor het congres nog eens door wil nemen, alles nog eens op een rij.

Om te beginnen het advies van de kandidatencommissie en mijn eigen presentatie in de congreskrant.

Heel veel mensen van binnen en buiten GroenLinks hebben mijn kandidatuur ondersteund door middel van een aanbeveling. Een overzicht:
* Mathieu Heemelaar
* Paul van der Linden
* Jale Simsek
* Saranna Maureau
* Martha Meijer
* Thirza Bronner
* Marieke van den Berg
* Emel Can
* Marieke Ruinaard
* Marjan Wijers
* Melita Mertens
* Lisette van Gurp
* Hilde Bakker
* Leen van den Berg
* Trijntje Kootstra
* Richard Korver
* Marjolein van den Brink
* Margien Bouma
* Marion Vijghen
* Jeroen de Wildt
* Therese Evers
* Christine Clement
* Hetty Welschen
* Zairah Khan
* Hilda Passchier
* Miriam Volp
* Aleid van den Brink
* Linda Mans
* Cees Flinterman
* Peter van der Linden
* Else de Wit
* Nils Lamme
* Annette Schaut
* Rutger Groot Wassink
* Sven Meeder
* Leontine Bijleveld

En last but not least voert het FemNet campagne voor mij.

Ik ben overweldigd door al deze steun.
Ik hoop morgen op nog veel meer steun, zodat ik daadwerkelijk voor GroenLinks de Eerste Kamer in kan.

1 opmerking:

  1. Mooi voor je al die aanbevelingen. Maar toen je zus zei, dat je in de wereld staat en denkt aan het gebruikmaken van je netwerken, was ik overtuigd. Ik stem op je.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.