maandag 7 februari 2011

5 en campagne

Het GroenLinks congres heeft mij zaterdag jl. op plaats 5 van de kandidatenlijst van de Eerste Kamer gezet. Ik ben daar blij mee. Natuurlijk, een plaatsje hoger zou gezien het huidige zetelaantal van GroenLinks in de Senaat comfortabeler zijn geweest, maar ook gezien het profiel van mijn medekandidaten ben ik zeer tevreden met deze plek.
En die vijf zetels gaan we natuurlijk gewoon halen. Wat zeg ik, we gaan voor minimaal zes!
Het persoonlijk campagne voeren zit er gelukkig ook weer op. Ik wil iedereen die daaraan heeft meegeholpen door het schrijven van een mooie aanbeveling, het (re)tweeten van berichtjes, het meedenken over en uitdelen van flyers heel hartelijk bedanken. Maar zoals gezegd: blij dat het weer over is. In de komende tijd dus veel minder blogjes en tweets over mijzelf, en wat meer over de inhoudelijke onderwerpen waar ik mee bezig ben in mijn werk en in de lokale politiek.
En de campagne? Die gaat nog wel even door. Nu niet voor mezelf, maar voor een sociaal, vrijzinnig en duurzaam Nederland met een goede vertegenwoordiging van GroenLinks in de Provinciale Staten en in de Eerste Kamer. En natuurlijk heb ik daar dan nog steeds zelf belang bij (het politieke is persoonlijk); de campagne voeren we nu voor heel GroenLinks. En in die campagne stort ik me graag. Om te beginnen met de opening van de provinciale campagne in Groningen, donderdag a.s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.