zondag 2 januari 2011

Afscheid van hyves, en mijn oude blogs

Hoeveel sociale media kan een mens bijhouden? Sommigen ongetwijfeld heel veel, maar ik ga mij beperken tot dit blog, Twitter. LinkedIn en Facebook. Mijn hyves-account ga ik opzeggen. Dat het tegenwoordig van de Telegraaf is, is daarbij een welkom laatste zetje.
Zojuist heb ik al mijn oude blogs (van toen ik ze nog op hyves schreef) in een tekstbestand gezet. Misschien dat ik er nog eens een aantal thematische overzichtsblogs van maak, maar voorlopig gaan ze off line. Wie nog wil lezen wat ik tussen 2007 en 2009 schreef over huiselijk geweld, moederschap, inburgering, emancipatie en diversiteit bij Groen-Links, de SGP en tal van andere onderwerpen kan dat deze week nog doen op mijn hyves-blog, daarna is het afgelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.