woensdag 5 mei 2010

Daar ben ik weer

Het is even geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. In de afgelopen weken ben ik vooral druk geweest met de lokale politiek in Amsterdam-West. Die stond in deze periode in het teken van de coalitie-onderhandelingen. En omdat ik er van overtuigd ben dat het de onderhandelingen over het algemeen geen goed doet hierover tussentijds van alles naar buiten te brengen, heb ik daar niet over geschreven. Verder speelde de vorming van het Dagelijks Bestuur (stadsdeel-college), waarbij niet zozeer het persoonlijke politiek was maar het politieke persoonlijk werd (om maar in de bewoordingen van dit blog te blijven). Ook daarover is het beter niet te bloggen lijkt mij.
Inmiddels is er een coalitie van PvdA, GroenLinks en D66. Er ligt er een concept-coalitie-akkoord, de DB-kandidaten zijn bekend (voor GroenLinks Dirk de Jager en Hetty Welschen), en we zijn maandag jl. als raad geïnstalleerd. We kunnen weer echt aan de slag.
Ik ga nu eerst een paar dagen fietsen met mijn jongste zoon. Vanaf volgende week hoop ik weer met enige regelmaat te bloggen.

1 opmerking:

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.