dinsdag 2 juni 2009

GroenLinks in het Westerpark

Met de laatste picknick in het park sloot GroenLinks gisteren de verkiezingscampagne af in het Westerpark. Of liever gezegd: GroenLinks lanceerde daar het slotoffensief: nog 3 dagen campagne voor 3 zetels!
Hier het filmpje van de picknick in het Westerpark:

Ik ben het roze bloesje wat je steeds op de rug ziet.
Behalve dat het voor de goede zaak was, was het mooi weer en erg gezellig. Met veel GroenLinksers uit Westerpark, Amsterdam en de rest van Nederland. Het gehalte preken voor eigen parochie was tamelijk hoog, maar we hebben met al die gezelligheid in ieder geval laten zien dat GroenLinks een leuke partij is, waar je graag bij wilt horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.