vrijdag 10 juni 2011

Lopen voor Stichting Kezban


Op 10 juli is de Heldenrace, een hardloopgebeuren (ik geloof niet dat het een wedstrijd is) waar mensen kunnen lopen om geld in te zamelen voor een goed doel.
Ik ga meelopen, en zamel geld in voor Stichting Kezban.
Stichting Kezban is een organisatie die ruim tien jaar geleden is opgericht naar aanleiding van een eermoord op een jonge Turkse vrouw, Kezban Vural. Met de Stichting strijden allochtone en autochtone vrouwen samen voor het bestrijden van huiselijk en eergerelateerd geweld, waarbij het bespreekbaar maken van dit geweld, en de problematiek erachter, in allochtone kring voorop staat.
Voor Stichting Kezban ben ik werkzaam als projectcoördinator voor het project Hallo Kezban. www.hallokezban.nl is een interactieve website met informatie en advies over eer en relaties.

Op 10 juli ga ik dus lopen voor Stichting Kezban. Niet als (betaalde) projectcoördinator, maar als vrijwilliger die het werk van de Stichting een warm hart toedraagt. Wil je ook je bijdrage leveren? Je kunt doneren via mijn fondsenwervingspagina. Hiernaast kun je zien hoeveel ik al heb opgehaald. Wil je meelopen en ook zelf donaties binnenhalen? mail dan even naar info@hallokezban.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.