woensdag 18 maart 2009

Het werd tijd.....

..... dat ik mijn blog eens ergens anders zou gaan plaatsen dan op hyves. En nadat ik voor het Netwerk VN-vrouwenverdrag pas geleden had geoefend met het maken van een blog via bloglines (zie de blog cedawschaduwrapportageproces) , is het er nu dan ook voor mijn eigen weblog van gekomen.
Aan de inhoud van mijn blogs zal weinig veranderen, netzomin als aan de de zeer onregelmatige verschijning ervan. Maar nu dus wel met een blogarchief, en hopelijk wat meer mogelijkheden voor gadgets.
Ik hoop nog deze week mijn eerste inhoudelijke blog op deze site te plaatsen. Misschien wel naar aanleiding van de GroenLinks ledenvergadering morgenavond. Of over de projecten waarmee ik voor mijn werk bezig ben (eergerelateerd geweld; de geschiedenis van de vrouw en recht beweging; secundaire victimisatie). Maar misschien ook wel naar aanleiding van een krantenbericht waar ik me druk over maak. We zullen zien.
Mijn oude blogs zijn nog te lezen op mijn hyves; met als laatste bijdrage twee stellingen over mannenemancipatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.